Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2010 23:12 - опознават ме само тези
Автор: hehh Категория: Други   
Прочетен: 1458 Коментари: 0 Гласове:
7



Опознават ме само тези, на които позволя.. за останалите съм просто това, което виждат ; )), Никога не знаеш колко скоро ще стане прекалено късно..., Мъж, който може да разбере една жена е достатъчно подготвен да разбере абсолютно всичко останало! ;), Животът не е само поредица от красиви мигове, а също и поредица от постижения, които след това се превръщат в моменти на удоволствие. А ти ед, Никога не оставяй страха да удариш топката, да те лиши от удоволствието от играта., Най-същественото е невидимо за очите, Искам почивка от шест месеца... два пъти годишно! :D, Любовта е вечна, променят се само обектите ..., Пожелай си нещо в сърцето си каквото искаш,всичко което искаш.Пожела ли си?Добре.А сега повярвай, че може да се сбъдне.Никога не знаеш откъд, Няма непревземаеми крепости,има само погрешни стратегии и слаби атаки !!!, Ако искаш жената да е ангел, създай и рай!, Искаш ли сърцето ми да е в ръцете ти, искаш ли играта ти да е съдбата ми ...??, Не е важно колко коня има под капака, важно е какво магаре седи зад волана!, Жените по своята същност са ангели, но когато им прекършат крилата се налага да летят на метла!, Системата е, Искаш да си на върха и да си звезда?......Еми ходи седни на елхата тогава:)))), Vsqko bezumie ima svoqta logika!, Аз съм красива и здрава, защото раста в пеницилинова среда - мухльо до мухльо!, Днес разчиствах фейсбук приятелите си.. Ако четете това- честито, значи все още ви харесвам :Р


Тагове:   опознават,


Гласувай:
7



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hehh
Категория: Други
Прочетен: 159068
Постинги: 73
Коментари: 132
Гласове: 1328
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол